Puheenjohtajan tervehdys.

Vuosi 2014 oli osaltamme hyvinkin työntäyteinen valmistautuessamme eduskuntavaaleihin. Ehdokkaiden valinta suoritettiin jäsenvaalin ja piirin yleiskokouksen voimalla, demokratian pelisäännöin. Ehdokkaat aloittivat vaalityön välittömästi OKRA-näyttelystä. Kesän ja syksyn tori- ja markkinatapahtumissa olimme aktiivisesti mukana eri puolilla piiriä. Joulun alla olimme Turun torilla tarjoilemassa joulupuuroa kansalle. Ja kansa otti kiitollisuudella tarjoilut vastaan.

Jäsenkehitys piirissä oli viime vuonna hyvin positiivinen. Maksavien jäsenten määrä kasvoi vuonna 2014 27%. Yli keskimäärän jäsenistö on kasvanut Aurassa (100%), Loimaalla (75%), Nousiaisissa (75%), Naantalissa (74%), Pöytyällä (54%),  Kaarinassa (38%),  Liedossa (33%), Paimiossa (33%), Ruskolla (33%), Vehmaalla (33%), Salossa (31%) ja Paraisilla (30%).  Viimeisten kolmen vuoden aikana piirin jäsenkasvu on ollut 56%.

Vuosi 2015 on varmasti vieläkin työntäyteisempi. Eduskuntavaalit ovat huhtikuussa ja tavoitteemme on saada neljä Perussuomalaista Varsinais-Suomesta eduskuntaan. Siis yksi paikka lisää nykyiseen. Tavoitteen saavuttamiseksi pitää tehdä työtä ja taas työtä. Kun puhalletaan yhteen hiileen ja tuetaan toisiamme kaikin tavoin, niin tulos on hyvä.

Vuoden 2015 puoluekokous järjestetään elokuussa Turussa. Puoluetoimisto vastaa järjestelyistä mutta piirin ja yhdistysten väkeä tarvitaan varmasti monenlaisissa tehtävissä. Kunhan vaalit on käyty alkaa puoluekokouksen suunnittelu.

Kiitän lämpimästi jäsenistöä ja kannattajia kuluneesta vuodesta. Olette jälleen tehneet hyvää työtä!

Hyvää ja työntäyteistä vuotta 2015 toivottaen

Juhani Pilpola, piirin pj.

Kirjoitettu 3.1.2015