Eduskuntavierailu 16.9.

Kansanedustaja Ritva “Kike” Elomaa toivottaa varsinaissuomalaiset perussuomalaiset tervetulleiksi eduskuntavierailulle tiistaina 16.9. Matkaan lähdetään linja-autolla Turun kaupungintalon edustalta Maistraatinpuistosta (Aurakatu 2) klo 8:00. Bussi pysähtyy myös Turun hautausmaan portilla Uudenmaantien varrella klo 8:10. Hautausmaan luona on parkkipaikka, johon henkilöautoja voi jättää ilmaiseksi.

Helsingissä vierailemme aluksi Perussuomalaisten puoluetoimistossa noin klo 10:30. Paikalla on myös puoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalo. Toimisto tarjoaa pienen suolaisen aamupalan ja kahvia/teetä.

Eduskuntatalossa on halukkaille lyhyt eduskuntakierros oppaan johdolla klo 11:30. Tämän jälkeen edustaja Elomaa tarjoaa lounaan noin klo 12:00.

Lounaalta siirrymme ryhmähuoneeseen, jossa edustaja Elomaan lisäksi on mahdollisesti tavattavissa muitakin PS-kansanedustajia, ehkä myös puheenjohtaja Timo Soini, jos hänen aikataulunsa sallii.

Pääsemme myös seuraamaan eduskunnan täysistuntoa klo 14:00.

Bussi lähtee takaisin Turkuun noin klo 15:00 ja on perillä Turussa noin klo 17:30.

Edestakainen bussimatka maksaa 20 e/hlö. Maksu kerätään bussissa käteisenä. Myös puolueeseen kuulumattomat seuralaiset voivat osallistua. Kaikkien osallistujien suurin mahdollinen kokonaismäärä on 50.

HUOM.! Eduskunnan turvallisuusmääräysten vuoksi kaikkien osallistujien etu- ja sukunimet tarvitaan etukäteen.

Ilmoittautumiset viimeistään 2.9. piirisihteeri Sirkku Saariselle osoitteeseen sirkku71@nullgmail.com

Kirjoitettu 7.8.2014