Mikko Kangasoja valittu piirin puheenjohtajaksi vuodelle 2022

Mikko Kangasoja on valittu Varsinais-Suomen Perussuomalaiset ry:n sääntömääräisessä syyskokouksessa sunnuntaina 10.10. piirin puheenjohtajaksi vuodelle 2022. Puheenjohtajakisassa oli mukana myös Turun Perussuomalaisten puheenjohtaja ja vaalipäällikkö Jyrki Åland, joka sai myös hyvän kannatuksen.

Kangasoja on Raision kaupunginvaltuutettu ja kaupunginhallituksen jäsen. Hän on johtanut useamman vuoden myös Raision ja Ruskon yhteistä paikallisyhdistystä. Kangasoja on Varsinais-Suomen Perussuomalaisten piirisihteeri ja toiminut tehtävässä kolmen vuoden ajan. Koulutukseltaan Mikko Kangasoja on tuotantotalouden diplomi-insinööri.

Piiriä kaksi vuotta johtanut sauvolainen kunnanvaltuutettu, musiikin maisteri Silvia Koski ilmoitti jo aiemmin ettei ole ehdolla kolmannelle puheenjohtajakaudelle.
Uusi puheenjohtaja aloittaa tehtävässään 1.1.2022.

Piirin syyskokous alkoi Jean Sibeliuksen Finlandialla, jonka soitti pianosoolona puheenjohtaja Silvia Koski. Tämän jälkeen kokousväki sai puoluejohdon terveiset kun paikalla olivat puolueen 1.varapuheenjohtaja Leena Meri, 2. varapuheenjohtaja Mauri Peltokangas ja puoluesihteeri Arto Luukkanen. Syyskokouksen puheenjohtajana toimi kansanedustaja Vilhelm Junnila.

Mikko Kangasoja

Kirjoitettu 10.10.2021