Piirihallitus järjestäytyi Kaarinassa

Perussuomalaisten Varsinais-Suomen piiri järjestäytyi Loppiaisena 6.1 Kaarina-talossa vuoden 2024 työskentelykokoonpanoonsa puheenjohtaja Jyrki Ålandin johdolla.

Piirihallitus valitsi ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi Juhani Pilpolan Liedosta, Toiseksi varapuheenjohtajaksi Satu Söderströmin Kemiönsaarelta sekä Kolmanneksi varapuheenjohtajaksi Markus Ylis-Junttilan Mynämäeltä. Piirisihteerin valinnasta käytiin tiukka kamppailu ja lantin heiton jälkeen uudeksi sihteeriksi valittiin Mikko Kangasoja Raisiosta. Yhdistyksen taloudenhoitajana jatkaa Jarmo Metsänperä Loimaalta.

Lisäksi piirihallitus valitsi keskuudestaan työvaliokunnan ja vaalipäällikön vuodelle 2024. Vaalipäällikkönä jatkaa Mikko Saari Uudestakaupungista ja tapahtumakoordinaattorina Hannu Maja Turusta. Muut työvaliokunnan jäsenet ovat Jari-Pekka Mäntylä Naantalista, Kari Nurmi Salosta ja Jouni Kaunisto Turusta.

Perussuomalaisten Varsinais-Suomen piiri vahvisti Presidenttivaaliehdokas Jussi Halla-ahon ja Puolueenpuheenjohtaja Riikka Purran tulon 13.1-14.1.2024 Varsinais-Suomeen.

13.1 Loimaa, Aleksis Kiven katu 5. Klo 13.00-13.30

13.1 Raisio, Kauppakeskus Mylly, myllyntori. Klo 15.10-15.50

14.1 Turku, Runosmäki päivät, Piiparinpolku 13. Klo 11.30-12.00

14.1 Salo, Salon elinkeinomessut, Salohalli. Klo 13.00-13.40

Piirin puheenjohtajana olen iloinen hallituksen tekemistä valinnoista koko Varsinais-Suomi on hyvin laajasti edustettuna. Nyt valitulla johtoryhmällä on osaamista ja sopiva määrä edellisten vuosien kokemusta ja uuden tehtävän tuomaa intoa. Näistä lähtökohdista on hyvä jatkaa eteenpäin.

Perussuomalaisten Varsinais-Suomen piiri

Kuvassa: Vasemmalta oikealle Juhani Pilpola, Jyrki Åland, Markus Ylis-Junttila ja Satu Söderström
Kirjoitettu 7.1.2024